Europe's problem is that it does not recognize the common enemy Russia. Stubb's role should have been to maintain and deepen it - both in the direction of Europe and the United States. And to make others bypass the European renegades - Hungary, Slovakia and Belgium. And to understand concretely - that Russia must not be defeated in Ukraine. And that first comes Russia's defeat and only then a ceasefire and peace in Ukraine. Tapio Into Soivio #4467619 2.11.2025 9:53 a pretty harsh generalization that Russia is the enemy of all European countries Eerojuhani Vaarala #4467646 Author 2.11.2025 10:50 New comment Reply to comment: #4467619 That's it – it either takes over, makes it a puppet state or Finnishizes. That's the nature of Russia. Evidence can be found everywhere
Tekstit
- Hae linkki
- X
- Sähköposti
- Muut sovellukset
Euroopan ongelma on ettei se tunnista yhteistä vihollista Venäjää. Stubbin rooliksi lienee tullut pitää yllä ja syventää sitä - niin Euroopan kuin Yhdysvaltojenkin suuntaan. Ja saada muut ohittamaan Euroopan luopiot - niin Unkarin, Slovakian kuin Belgiankin. Ja konkreettisesti ymmärtämään - että Venäjän ei saa voittaa Ukrainassa. Ja että ensin tulee Venäjän häviö ja vasta sitten aselepo ja rauha Ukrainassa. Tapio Into Soivio #4467619 2.11.2025 9:53 Ilmoita asiaton viesti Uusi kommentti aika kova yleistys että venäjä olisi kaikkien euroopan maiden vihollinen 0 Vastaa Eerojuhani Vaarala #4467646 Kirjoittaja 2.11.2025 10:50 Muokkaa Ilmoita asiaton viesti Uusi kommentti Vastaus kommenttiin: #4467619 On se – se joko ottaa itselleen, ottaa nukkevaltioksi tai suomettaa. Se on Venäjän luonne. Todisteita löytyy kaikkialta
- Hae linkki
- X
- Sähköposti
- Muut sovellukset
The question is - is it worth it for students to acquire information to a satisfactory level of critical thinking? It follows that if critical thinking has not been developed by the time of the final examination - then they will also process information and make decisions in working life - WITHOUT THE ABILITY TO THINK CRITICALLY. That means poor decision-making without understanding broad dynamic entities. That means that Finnish higher education is fundamentally wrong and has failed. And also that - that the level of critical thinking should be determined in university entrance exams - and those who do not have it should not be admitted to education at all. The same applies to members of parliament and especially ministers. Yle: https://yle.fi/a/74-20190867 " Many students do poorly on critical thinking tests – Finland has a lot of work ahead, says professor The Universities of Eastern Finland and Jyväskylä have studied the critical thinking skills of students pursuing a lower u...
Korkeakoulujen pääsykokeissa pitää selvittää kriittisen ajattelun taso - eikä ottaa koulutukseen lainkaan niitä joilla sitä ei ole.
- Hae linkki
- X
- Sähköposti
- Muut sovellukset
Korkeakoulujen pääsykokeissa pitää selvittää kriittisen ajattelun taso - eikä ottaa koulutukseen lainkaan niitä joilla sitä ei ole . Kysymys kuuluu - kannattaako opiskelijoille ammentaa tietoa tyydyttävälle kriittisen ajattelun tasolle. Siitä kun seuraa että jos kriittinen ajattelu ei ole loppututkintoon mennessä kehittynyt - niin hehän myös työelämässä käsittelevät tietoa ja tekevät päätöksiä - ILMAN KYKYÄ KRIITTISEEN AJATTELUUN. Se tarkoittaa laajoja dynaamisia kokonaisuuksia ymmärtämätöntä huonoa päätöksentekoa. Sehän tarkoittaa sitä että suomalainen korkeakoulutus on perustavanlaatuisesti pielessä ja epäonnistunut. Ja myös sitä - että korkeakoulujen pääsykokeissa pitää selvittää kriittisen ajattelun taso - eikä ottaa koulutukseen lainkaan niitä joilla sitä ei ole. Sama koskee myös kansanedustajia ja etenkin ministereitä. Yle: https://yle.fi/a/74-20190867 " Moni opiskelija pärjää huonosti kriittisen ajattelun testeissä – Suomessa on iso työ edessä, sanoo professori Itä-Su...
Man with hat, 2025, Jussi Vaarala, Finn, b 1954
- Hae linkki
- X
- Sähköposti
- Muut sovellukset