Onko Kiina astelemassa harkitsemattomasti kohti kasvavaa eristymistä

 

Onko Kiina astelemassa harkitsemattomasti kohti kasvavaa eristymistä


https://www.verkkouutiset.fi/a/kiina-kiristaa-otettaan-ulkomaisista-yrityksista/#a6069b09


Intia on tainnut asiassa jo viisastua ?

Mutta onko Kiina ottanut itsetuntoasiakseen Venäjän ja Putinin hallinnon kohtalon.

Jonka Putin itse on sinetöinyt - että hallinnollaan ei tulevaisuutta ole.

Eikö Kiina ole ulkomaailmasta niin pahasti riippuvainen - että eristymiseen joutumisen tie merkitsisi ankaraa talouden romahdusta kansalaisten tasolla.

Vain siksi ettei Kiina ota ohjenuorakseen - että mitä pikemmin pääsemme Putinin hallinnosta ja Venäjän kaikesta miehityksestä Ukrainassa - niin sitä paremmin kaikkien tahojen käy.

Kommentit