Suomi on sairastunut itsekkyyden korruptioon saavutetuissa eduissa - eikä näe mitään ohi itsekkyyssuodattimen. Entinen rkp:n poliitikko väistää näkökulman aika heppoisella perusteella - että liike nytin maine perustuu siihen - että se esittää selkeitä ongelmia ja selkeitä ratkaisuja. Josta kansa tykkää. Asia josta aiemmin kirjoitin. " Puolueiden saamat heikot mainearvosanat kertovat poliittisen keskustelukulttuurin tulehtuneen, tutkimuksen toteuttaneesta Reputation and Trust Analytics -yhtiöstä arvioidaan. Samalla arviot kuitenkin osoittavat, että kansalaiset eivät pelkää arvostella vallassa olevia puolueita. " https://yle.fi/a/74-20233042 Samalla Wallin peittää sen kaikkialle Suomeen puolueita myöten levinneen "korruption" - että Suomen politiikka ja sen puolueet - on saavutettujen etujen puolustuslinnakkeita ja uusien etujen kahmimisen pesäkkeitä. Ja kun politiikan pääasia on saavutetuista eduista ja uusien haalimisen taistelu - niin siitä seuraa ettei asiapohj...