Kysymys kuuluu - kuinka paljon tietoisuutta erilaisista todellisista kesäaktiviteeteista peittyy median kesäterassipakkomielteeseen

Kysymys kuuluu - kuinka paljon tietoisuutta erilaisista todellisista kesäaktiviteeteista peittyy median kesäterassipakkomielteeseen. Yli 50 prosenttia on suuri luku ettei ihmiset harrasta kesäterasseja. Yle: Kesäterassihan on kesäharrasteista se sohvaperunapassiivisin ja alkoholihaitallisin kesäaktiviteetin muoto - ja sen lisäksi voimakkaasti sääherkkä. Ongelma asia on siksi että ensinnäkin muitakin vaihtoehtoja on kuin alkoholisidonnainen aktiviteetti ja sosiaalisuus. Toiseksi pienyrittäjät perustavat helposti anniskelupaikkoja kun media päivystää sääolosuhteita vain niitä varten. Lisäksi - ainakaan minä en ole mediassa koskaan nähnyt tilastoa - jonka kehitystä myös seurattaisiin - miten kesä ja sen erilaiset sesonkiasiat kuten marjat ja sienet laukaisee ihmisillä kesäaktiviteetteja. Ja sellaista tilastoa ei varmasti ole edes ajateltu saati tehty - minkälaisia yrityskonsepteja on ja voisi olla erilaisiin sesonkiaktiviteetteihin - esimerkiksi onko yhtään ohjattua sienien tun...