Miksi rautateiden raideleveysongelmaa ei ratkaista junan akselitasolla

 Miksi rautateiden raideleveysongelmaa ei ratkaista junan akselitasolla.

Että kun juna ajaa hitaasti raideleveydestä toiseen - niin akseli toisensa jälkeen siirtyy ja lukittuu uuteen akselileveyteen.

Tai.

Junassa on omat akselit kahdelle raideleveydelle - jolloin raideleveyden vaihtokohdassa toinen akseli nousee ylös ja toinen akseli laskeutuu alas uuteen raideleveyteen.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Searching instrumentalist to be feat artist to my improvisations

Pelkällä urheilukentän päällysteen hinnalla saisi joka kuntaan ostettua aktiivisille kulttuurinharrastajille omat tilat