Onko se hyvä että tekoäly viihdekäytölle asetetaan reaalinen täyshinta - joka veloitetaan tekoälyn käyttäjältä - kun sen sijaan yhteiskunnalle hyödylliselle tekoälyn käytölle asetetaan edullisempi hinta.



Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Searching instrumentalist to be feat artist to my improvisations

Pelkällä urheilukentän päällysteen hinnalla saisi joka kuntaan ostettua aktiivisille kulttuurinharrastajille omat tilat