Ukraina ei ole vain voittamassa sotaa - se on kaatamassa niin Kremlin kuin Venäjän imperialisminkin
Ukraina ei ole vain voittamassa sotaa - se on kaatamassa niin Kremlin kuin Venäjän imperialisminkin.
Nyt ollaan sodassa sillä hyvällä tiellä - että Ukraina on kaatamassa paitsi Kremlin niin myös murentamassa Venäjän imperialismin - johon valtaosa venäläisistä varmaan antaa suostumuksensa. Ja jota ulkovallat mielellään tukee.
Putinin olisi aika myöntää - että paras positiivinen vaihtoehto on juuri tuo.
Kommentit