Ukraina ei ole vain voittamassa sotaa - se on kaatamassa niin Kremlin kuin Venäjän imperialisminkin

 Ukraina ei ole vain voittamassa sotaa - se on kaatamassa niin Kremlin kuin Venäjän imperialisminkin.

Nyt ollaan  sodassa sillä hyvällä tiellä - että Ukraina on kaatamassa paitsi Kremlin niin myös murentamassa Venäjän imperialismin - johon valtaosa venäläisistä varmaan antaa suostumuksensa. Ja jota ulkovallat mielellään tukee.

Putinin olisi aika myöntää - että paras positiivinen vaihtoehto on juuri tuo.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Searching instrumentalist to be feat artist to my improvisations

Pelkällä urheilukentän päällysteen hinnalla saisi joka kuntaan ostettua aktiivisille kulttuurinharrastajille omat tilat