Mitkä on minun kolme oleellisinta eroa ehdolla oleviin presidenttiehdokkaisiin nähden


Mitkä on minun kolme oleellisinta eroa ehdolla oleviin presidenttiehdokkaisiin nähden


 1. Minulla on itse kehittämäni eettis-realismin ajattelumalli ja analyysimalli jota olen laajalti käsitellyt blogeissani

2. En lähesty ongelmien suhteen mitään tahoa "tee jotain" tyyliin - vaan analysoin ongelmia kriittisesti ja perustellen ja tarjoan oman näkemykseni ratkaisuksi. Ja olen erittäin laaja-alainen ja myös kaikilla abstraktiotasolla liikkuva. Esimerkkejä blogini on siitä täynnä.

3. Minulla on reilut kymmenen vuotta ollut suomenkielinen - suomenkielisenä luultavasti kansainvälisimmin levinnyt ympäri maailmaa - blogialusta  Bloggerissa jossa nyt käyntilaskuri näyttää 640 000 ja jonka käynneistä noin 90 % on muualta kuin Suomesta.

http://jussivaaralathoughts.blogspot.com/

Lisäksi minut on ajattelijana huomattu esimerkiksi Intian pääministerin kansliassakin josta tulee henkilökohtaisesti sähköpostiini tiedotteita, samoin useat yliopistot lähettää tiedotteitaan.

Minun ajatukseni ovat siis kansainvälisesti kiinnostavia. Olen siis kaiketi kansainvälisesti huomattu ajattelija ja analysoija.


Minä en siis jää sanattomaksi kun ongelmia analysoidaan ja ratkotaan. Enkä päästä usein siitä vastuusta muitakaan - vaan suorastaan vaadin sitä. Nykyinen ajatusjahkailu maailman ongelmien suhteen ei saa minun hyväksyntääni.

Blogini käyntimaat viimeisen 30 päivän ajalta ovat nämä.

United States
1.7K
Finland
1.21K
Germany
951
France
601
Bulgaria
519
Singapore
78
United Kingdom
43
Japan
43
Sweden
36
Poland
13
Netherlands
11
India
9
Canada
5
Albania
3
Romania
3
Russia
3
Austria
2
Israel
2
Cambodia
2

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Searching instrumentalist to be feat artist to my improvisations

Saamelaisten ulkohipiänsä kyttääminen on mennyt älyttömyyksiin

Pelkällä urheilukentän päällysteen hinnalla saisi joka kuntaan ostettua aktiivisille kulttuurinharrastajille omat tilat