Eläimet käy kotipihoilla "neuvottelemassa" miten eläisivät sovussa ihmisten kanssa.


 " Eilen näin lähemmäs 10 kettua kotimatkalla. 

Mitä tämä mielestäsi ennustaa? "


Ei se mitään ennusta - se kertoo että ketut luottaa siihen että ihmiset pikemminkin rakastaa kuin vihaa niitä. Ne uskaltaa siksi näyttäytyä - kun ennen ketut jo ihmisen vilauksestakin paineli pakoon. Siltä pohjalta pitää luonnon eläinten kasvava vierailu kotipihallakin tulkita. Eläimet käy kotipihoilla "neuvottelemassa" miten eläisivät sovussa ihmisten kanssa.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Searching instrumentalist to be feat artist to my improvisations

Pelkällä urheilukentän päällysteen hinnalla saisi joka kuntaan ostettua aktiivisille kulttuurinharrastajille omat tilat