Eläimet käy kotipihoilla "neuvottelemassa" miten eläisivät sovussa ihmisten kanssa.
" Eilen näin lähemmäs 10 kettua kotimatkalla.
Mitä tämä mielestäsi ennustaa? "
Ei se mitään ennusta - se kertoo että ketut luottaa siihen että ihmiset pikemminkin rakastaa kuin vihaa niitä. Ne uskaltaa siksi näyttäytyä - kun ennen ketut jo ihmisen vilauksestakin paineli pakoon. Siltä pohjalta pitää luonnon eläinten kasvava vierailu kotipihallakin tulkita. Eläimet käy kotipihoilla "neuvottelemassa" miten eläisivät sovussa ihmisten kanssa.

Kommentit