Keksin näppärän tavan saada aamiaisella lämmintä vatsaan tarvitsematta keittää puuroa.

Pilkoin päärynän lohkoiksi ja pistin vajaaksi minuutiksi mikroon.

Kyllä lämmittää mukavasti ja on herkullista.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Searching instrumentalist to be feat artist to my improvisations

Pelkällä urheilukentän päällysteen hinnalla saisi joka kuntaan ostettua aktiivisille kulttuurinharrastajille omat tilat