Eduskuntavaaleista tuleekin pääministerivaalit - Marinille ei ole osaamisessaan kokoomuksessa yhtään haastajaa

 Eduskuntavaaleista tuleekin pääministerivaalit - Marinille ei ole osaamisessaan kokoomuksessa yhtään haastajaa


Yhä useammat asiat kertoo että seuraavan pääministerin pitää olla Sanna Marin

Viimeinen suorituskyvyn hämmästelynäyte on ekonomistien hämmästely korkeista työllisyysluvuista.


Uusi kommentti

Talousosaaja tekisi toimenpiteitä joilla saadaan talouskasvua, josta seuraisi työllisyysasteen kohoaminen. Marin työllistää julkisin varoin ja odottelee turhaan talouskasvun syntymistä. Hän ei ymmärrä kumpi on syy ja seuraus.

Valtonen voittaa Marinin talousosaamisessa 6-0. Taitaisi voittaa kaikilla osa-alueilla, eroottista tanssia lukuun ottamatta.

0
  • eerojuhani vaarala
    Eerojuhani Vaarala #3799654 Kirjoittaja  Muokkaa
    Uusi kommenttiVastaus kommenttiin: #3799642

    Mitä Valtonen on saanut aikaan verrattuna Mariniin – ei mitään.
    Minäkin olen saanut enemmän aikaan kuin Valtonen – ilman että mulla on puoluetta takana, avustajia, poliitikon statusta.
    Valtonenhan on ikuinen tulevaisuuden poliitikko – Kiurukin vei mennen tullen Valtosta A-studiossa.
    Kokoomuksessa on aivan kaikki ikäänntyneitä tulevaisuuden nuorisopoliitikkoja sloganilla – sitten kun mulla on valtaa…..

    Onko mulla valtaa, on kun minulla vaikutusvaltaa – miksi minulla on vaikutusvaltaa – siksi kun minulla on lappamalla hyviä ideoita joita luetaan kasvavasti ulkomaita myöten.
    Niinpä minä olen parempi poliitikko kuin koko kokoomuspoppoo vaikka minulla ei ole edes poliitikon statusta.

    Minä blogeineni olen jopa parempi media kuin moni Suomen media koska ideani ovat uniikkeja ja vaikutusvaltaisia.

    Tässä minun touhussa menee siis sekä poliitikko että mediakäsitteet aika lailla uusiksi

Eerojuhani Vaarala #3799658 Kirjoittaja  Muokkaa
Uusi kommenttiVastaus kommenttiin: #3799654

Miksi minä olen hyvä poliitikko vaikka en ole edes poliitikko – sen lisäksi että minulla on hyviä ideoita.

Siksi että taivutan politiikkaa asioihin – enkä asioita politiikkaan

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Searching instrumentalist to be feat artist to my improvisations

Saamelaisten ulkohipiänsä kyttääminen on mennyt älyttömyyksiin

Pelkällä urheilukentän päällysteen hinnalla saisi joka kuntaan ostettua aktiivisille kulttuurinharrastajille omat tilat