Internet-ostokset ovat tulleet koko ajan epäluotettavammaksi - on aika siirtää ostoksiaan tavarataloihin ja kivijalkakauppoihin

 Internet-ostokset ovat tulleet koko ajan epäluotettavammaksi - on aika siirtää ostoksiaan tavarataloihin ja kivijalkakauppoihin 


Vastaani on tullut lyhyessä ajassa

- olen tilannut tuotetta oikeinpa toimisaikahaarukalla kunnes paljastui ettei tuotetta edes ollut

- paketti on kulkenut Vantaalta lähtöilmoituksen jälkeen Vantaalta Tampereelle viikon, toinen on luvattu tuoda kotiin mutta viety samantien postista noudettavaksi

- olen tilannut takin jonka koko-oppaan mukaan olen valinnut suurimman koon 4xl ja sen vetoketju menee hädintuskin kiinni ja takki repeäisi liikuntakäytössä johon se on tarkoitettu

- erään maan suurimman ulkoiluvaatekaupan toppahoususta purkautuu ulkosauma joka on siis yksinkertainen - on aika yksinkertaista suunnittelua se

- olen törmännyt palautustemppuviidakkoon joka on kuin Googlen ohjesekoilulabyrintti.

- on toimitettu käytettyjä tuotteita uusina

- kuluttajaviranomainen ja poliisi ei ole reagoinut niihin mitenkään vaikka ilmoitettu on

- olen saanut uutena ostetun pienen telttakaminan jota ei ole käytetty mutta joku on pahoinpideltyään palauttanut sen ja myyjä ei ole tarkistanut kuntoa - mutta en ole palauttanut tuotetta koska olen sen kyennyt pihdeillä korjaamaan - olen halunnut välttää ties minkä uuden nettikauppasekoilun


On kaikki syyt hypätä bussiin ja ajaa lähimpään kaupunkiin ja mennä ostoskeskuksiin ja kivijalkakauppoihin ostamaan tuotteita.


Vielä suurempi syy tavarataloilla on pitää varastotilanteensa varmasti kunnossa - ja mahdollistaa se että tavaran voi varata tietyksi päiväksi tiettyyn aikaan katsottavaksi. Taatakseen luitettavuutensa asiakkaiden silmissä.


Nettikauppaan on pesiytynyt epäluotettavuutta aivan liikaa. Eikä viranomaiset puutu siihen,

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Searching instrumentalist to be feat artist to my improvisations

Saamelaisten ulkohipiänsä kyttääminen on mennyt älyttömyyksiin

Pelkällä urheilukentän päällysteen hinnalla saisi joka kuntaan ostettua aktiivisille kulttuurinharrastajille omat tilat