Eikö tämänkin jo pitäisi herättää markkinointi- ja mainosalan että ne ovat kriisissä

 Eikö tämänkin jo pitäisi herättää markkinointi- ja mainosalan että ne ovat kriisissä

https://yle.fi/a/74-20013923

Että niiden pitäisi siirtyä myyntikeskeisyydestä ratkaisukeskeisyyteen.

Eikä tyrkyttää myyntiä - vaan odottaa että ihmiset aikanaan päättää mitä ja milloin he haluavat ostaa.

Jolloin yritysten ja niiden markkonoinnin pitäisi olla trenditietoisia eikä pyrkiä niitä itse luomaan.

Jätänkin heidän pohdittavakseen. Mistä he löytävät ja oivaltavat trendit ja niiden syntymisen.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Searching instrumentalist to be feat artist to my improvisations

Pelkällä urheilukentän päällysteen hinnalla saisi joka kuntaan ostettua aktiivisille kulttuurinharrastajille omat tilat