Mitä jos perustetaan monimuotoisuusdynaaminen puolue ajatusteni varaan

 Mitä jos perustetaan monimuotoisuusdynaaminen puolue ajatusteni varaan


Jos puolue perustetaan minun  luovien visioitteni ja analyysieni varaan - niin minä en olisi asiassa muu kuin tausta-ajattelija ja osaltani operaatiosuunnittelija.

En siis puolueen puheenjohtaja enkä edes aiemmin blogissa esitettyä enempää aloitteentekijäkään.


Muiden pitää kokea että jo tähän asti esittämissäni linjoissa on ajatusta ja haluavat lähteä niitä toteuttamaan.


Minulle riittää se vaiva mitä nytkin teen että kehittelen visioita ja analysoin asioita. Siinä on 70 vuotiaalle kyllin puuhaa.


Ja olisin yhtä lailla jäsen kuin muutkin ja voin lähteä puolueesta kävelemään jos siltä tuntuu.


Ps. En minä yritä vaan.muut yrittää sitä puoluetta – minä tuen sitä ja annan ideologiaa.

Niin se menee.

Mutta sillä puolueella on varmasti ohjelma joka on 1. Uniikein ja 2. Joka kehittyy jatkuvasti kun analysoin asioita ja luon käsityksiä 3. Siksi se puolue on sellainen jolta ei seurattavuus lopu

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Searching instrumentalist to be feat artist to my improvisations

Pelkällä urheilukentän päällysteen hinnalla saisi joka kuntaan ostettua aktiivisille kulttuurinharrastajille omat tilat