Tällainen minä oikeasti julkisessa roolissani olen

Tällainen minä oikeasti julkisessa roolissani olen


 Uusi kommentti

Nämä ”ulkopoliittiset katsauksesi” ovat Venäjän hyökkäyksen jälkeen olleet poikkeuksetta suosittelun arvoisia – toisin kuin monet muut ulostulosi…

0
  • eerojuhani vaarala
    Eerojuhani Vaarala #3706908 Kirjoittaja  Muokkaa
    Uusi kommenttiVastaus kommenttiin: #3706898

    No, nämä yrittää olla hahmotuksia. Muut tuppaa olemaan ihan tahallaankin villinkin innovatiivisia. Mutta myös sellaisia että niillä on tarkoitus provosoida ajattelua ja keskustela – siksi niitä pitäisikin arvioida sen mukaan onko ne siinä onnistuneita. Minä olen vittumainen lähes ainoastaan yhdestä syystä – yritän saada ihmisten aivot ajattelemaan sillä monella ne on pelkkiä laiskoja asenne- ja ennakkoluulojauhajia.

    Minussa virtaa vahvasti konsultin verta – sekä hahmottavaa että innovatiivista mutta myös hyvinkin analyyttista.

    Se minusta pitää aina muistaa. Paitsi siviilissä olen sitä vähemmän jos ollenkaan. En minä riehu tuolla muualla parantelemassa sitä sun tätä tai olemassa koko ajan kriittinen. Enkä etenkään viitti olla moralistinen – jos moraalikritiikkiä syntyy niin epäsuorasti eettisten tarkastelujen kautta.

    Mutta kiitos sekä arviostasi että mahdollisuuden antamisesta siihen että saatoin laajentaa käsityksiä minusta näin.

    Ehkäpä nyt käsitetään paremmin mitä minä touhuan

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Searching instrumentalist to be feat artist to my improvisations

Saamelaisten ulkohipiänsä kyttääminen on mennyt älyttömyyksiin

Pelkällä urheilukentän päällysteen hinnalla saisi joka kuntaan ostettua aktiivisille kulttuurinharrastajille omat tilat